تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 14:33
4 بازدید
کد خبر : 208200

گواهینامه Xiaomi 15 پشتیبانی از شارژ سیمی خود را نشان می دهد

گواهینامه Xiaomi 15 پشتیبانی از شارژ سیمی خود را نشان می دهد

انتظار می رود شیائومی ۱۵ در ماه اکتبر به عنوان اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام معرفی شود. هرچه به رونمایی آن نزدیک می شویم، گواهینامه آن بیشتر و بیشتر، چپ و راست، دریافت می شود. امروز در پایگاه داده ۳C مشاهده شده است. این گواهی این واقعیت را تایید می

Xiaomi 15 certification reveals its wired charging support - GSMArena.com  news

انتظار می رود شیائومی ۱۵ در ماه اکتبر به عنوان اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام معرفی شود. هرچه به رونمایی آن نزدیک می شویم، گواهینامه آن بیشتر و بیشتر، چپ و راست، دریافت می شود. امروز در پایگاه داده ۳C مشاهده شده است.

این گواهی این واقعیت را تایید می کند که این گوشی از شارژ سیمی ۹۰ واتی پشتیبانی می کند. این دقیقاً مشابه نسخه قبلی خود است، بنابراین هیچ ارتقایی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

گواهینامه Xiaomi 15 پشتیبانی از شارژ سیمی خود را نشان می دهد
متأسفانه، این لیست به هیچ جزئیاتی در مورد پشتیبانی از شارژ بی سیم نمی پردازد. این ممکن است به خوبی مشابه شیائومی ۱۴ باشد، در ۵۰ وات.

شایعه شده است که شیائومی ۱۵ دارای صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی “۱.۵K” با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X، تا ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0، باتری ۴۸۰۰-۴۸۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با استفاده از سنسور OmniVision OV50H، یک تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی اولترا عریض و ۵۰ مگاپیکسل با زوم ۳ برابری هر دو با استفاده از سنسور JN1 سامسونگ و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی. این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.