تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 21:15
56 بازدید
کد خبر : 208097

باید به فکر اسکان ارزان‌قیمت زائران در مشهد باشیم

باید به فکر اسکان ارزان‌قیمت زائران در مشهد باشیم

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر شالبافان در حاشیه سفر به مشهد اظهار داشت: اخیرا اقدامات ارزشمندی در حوزه گردشگری با متولی‌گری شهرداری مشهد و شرکت توسعه گردشگری صورت گرفته که قابل تقدیر است. معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد: کمک به اسکان زائر نیز اقدام ارزشمند دیگری است که در مشهد با

باید به فکر اسکان ارزان‌قیمت زائران در مشهد باشیم

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر شالبافان در حاشیه سفر به مشهد اظهار داشت: اخیرا اقدامات ارزشمندی در حوزه گردشگری با متولی‌گری شهرداری مشهد و شرکت توسعه گردشگری صورت گرفته که قابل تقدیر است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد: کمک به اسکان زائر نیز اقدام ارزشمند دیگری است که در مشهد با توجه به حجم زائران حائز اهمیت است و شهرداری مشهد در این حوزه پیشگام شده است.

شالبافان با تاکید بر اینکه اسکان ارزان قیمت در مشهد بسیار مهم است ادامه داد: مشهد سالانه پذیرای بخش زیادی از زائران داخلی و بین‌المللی است و باید برای اسکان ارزان قیمت تمهید مناسب اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از بوم‌گردی ها نیز اقدام بدیعی است که شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد به آن ورود کرده و یک اقدام نمادین است که سایر شهرداری‌ها نیز باید آن را مدنظر قرار دهند و به حوزه توسعه بوم‌گردی ورود کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.