تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 19:48
49 بازدید
کد خبر : 208006

جشن فوتبال پایه بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان در اردبیل برگزار می‌شود

جشن فوتبال پایه بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا، صمد نوتاش اظهار کرد: باهمکاری فدراسیون فوتبال وهیات فوتبال استان اردبیل و دستگاه‌های متولی جشن فوتبال پایه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل اواخر اردیبهشت ماه امسال دراستان اردبیل برگزار می‌شود. وی گفت: طبق تقویم Afc روز ۲۵ اردبیهشت ماه روز فوتبال پایه نامگذاری شده است و در این راستا جشن

جشن فوتبال پایه  بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا، صمد نوتاش اظهار کرد: باهمکاری فدراسیون فوتبال وهیات فوتبال استان اردبیل و دستگاه‌های متولی جشن فوتبال پایه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل اواخر اردیبهشت ماه امسال دراستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق تقویم Afc روز ۲۵ اردبیهشت ماه روز فوتبال پایه نامگذاری شده است و در این راستا جشن فوتبال پایه در استان برگزار می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان افزود: جشن فوتبال پایه باحضور کودکان و خانواده‌های شان و مدیران مدارس فوتبال و مربیان  و پیشکسوتان برگزار می‌شود و که همراه با برنامه‌های استعداد یابی و شور ونشاط و برنامه‌های فرهنگی وشاد خواهد بود.

نوتاش بیان کرد: مدیران مدارس فوتبال و مدیران و مربیان تیم‌ها می‌توانند لیست تیم و کودکان را تا ۲۴ اردیبهشت ماه به هیات فوتبال استان اردبیل ارائه کنند تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این جشن در اردبیل صورت گیرد.

وی گفت: این جشن فوتبال پایه ویژه کودکان زیر ۱۰ سال است و همه کودکان با این شرایط سنی می‌توانند در این جشن فوتبالی شرکت کنند.

رئیس هیات فوتبال استان بیان کرد: جشن فوتبال پایه همراه با بازی‌ها به صورت فستیوال و کارگاهی و و انجام حرکات انفرادی با توپ و هیجان و سرگرمی خواهد بود و هدف ایجاد شور و نشاط و استعدادیابی  در بین کودکان علاقه‌مند به رشته ورزشی فوتبال است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.