تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:03
260 بازدید
کد خبر : 207955

در سالجاری شاهد تهاتر بدهی از مراکز مختلف سازمان تامین اجتماعی بودیم

در سالجاری شاهد تهاتر بدهی از مراکز مختلف سازمان تامین اجتماعی بودیم

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره رفع ناپایداری‌های عمیق با روش‌های نوین حفظ منابع و محل های سود دهی، تاکید کرد: در سالجاری شاهد تهاتر بدهی از مراکز مختلف و خود سازمان تامین اجتماعی بودیم. محمود عزیز خانی، امروز سه شنبه (۲اسفند) درمراسم جشنواره انتخاب کارآفرینان و کار فرمایان برتر استان در سال

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره رفع ناپایداری‌های عمیق با روش‌های نوین حفظ منابع و محل های سود دهی، تاکید کرد: در سالجاری شاهد تهاتر بدهی از مراکز مختلف و خود سازمان تامین اجتماعی بودیم.

در سالجاری شاهد تهاتر بدهی از مراکز مختلف سازمان تامین اجتماعی بودیم

محمود عزیز خانی، امروز سه شنبه (۲اسفند) درمراسم جشنواره انتخاب کارآفرینان و کار فرمایان برتر استان در سال ۱۴۰۱ به همت اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان، با ارائه  گزارش عملکرد تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان در آمد هزینه است که با بالغ بر ۴۵هزار نفر با این سازمان پیمان بسته است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان، با بیان اینکه ما سازمان هزینه درآمدی شدیم، ادامه داد: هزینه های سازمان غالب بر در آمد این سازمان شده است.

وی، با اشاره به افزایش حداقل نرخ افزایشی در این خصوص، افزود: با افزایش مستمری بازنشستگان به همت مدیریت جدید و با استفاده از روشهای نوین مدیریتی را در سازمان شاهد بودیم.

وی، گفت: در راستای انجام تعهدات به افراد تحت پوشش شاهد تصفیه بزرگترین بدهی در سالجاری در این خصوص بودیم.

عزیز خانی، با اشاره به اینکه در حال حاضر بدهی بانکی نداریم، تصریح کرد: سطح پوشش سازمان تامین اجتماعی افزایش داشته است.

وی، با بیان اینکه در صد رشد تحت پوشش ۳/۵ درصدی، بودیم، افزود: در بحث مقرر بگیران نیز دارای رشد افزایشی بودیم.

این مسئول در استان، با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی دومین تولید کننده خدمات درمانی در سطح کشور است، ادامه داد: همچنین سازمان تامین اجتماعی اولین سازمان خریدار خدماتی کشور است که باحدود  ۵۰هزار قرار داد در سطح کشور خدمات به مردم جامعه ارائه می دهد.

عزیز خانی، شاخه و فعالیتهای اقتصادی را یکی دیگر از مهمترین وظایف در انجام تعهدات این سازمان عنوان کرد و گفت: در رشته های تخصصی نفت و گاز، ارتباطات، خدمات کشاورزی، خدمات حمل ونقل هوایی و دریایی و … این سازمان نقش اساسی ایفا می کند و فعالیت دارد.

این مسئول در استان، با اشاره رفع ناپایداری عمیق با روشهای حفظ منابع و محل های سود دهی، تصریح کرد: در سالجاری شاهد تهاتر بدهی از مراکز مختلف و خود سازمان تامین اجتماعی بودیم.

وی، با اشاره به نقش مهم برخی صنایع استان دراین خصوص از جمله شرکت نخ تایر صبای زنجان، ادامه داد: در این خصوص شاهد افزایش ۵/۱۱برابری رشدی در استان بودیم.

عزیز خانی، رویکرد حمایتی تامین اجتماعی استان را در خصوص حمایت از فعالیتهای اقتصادی و صنعتی مهم برشمرد و گفت: از تعداد ۱۵هزار واحد تولیدی استان سهم زنجان بیش از ۳۰۰واحد و کارگاه، ابهر و خدابنده خرمدره، دندی و طارم در رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

وی، با اشاره به تقسیط بدهی کارگاهها و شرکتهای اقتصادی استان، تصریح کرد: شرکت های بزرگ استان دارای مشکلات مالی و بدهی بودند که تامین اجتماعی در خصوص بیمه بیکاری و حمایت های مالی کمک های اساسی به این واحد های تولیدی کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان، با اشاره به حمایت از شرکت های دانش بنیان استان در حوزه های مختلف، ادامه داد: در راستای تقویت و توسعه روابط دو سویه با کارفرمایان و تشکلهای کارفرمایی اقداماتی در سطح  ملی و استانی انجام  می شود.

عزیزخانی، با بیان اینکه کارگاه‌های دارای ۱۰۰نفر را به بایک نماینده  و کارگاه‌های ۵-۱ نفر نماینده برای تجلیل های استانی و ملی دارند، تاکید کرد: شرکت مینو در سالجاری در سطح ملی کارآفرین برتر انتخاب شده است.

سردار ابولفضل طهماسبی، در ادامه این مراسم با شاره به اهمیت تحقق شعارسالجاری، اظهارداشت: رفع مشکلات اقتصادی رفاهی مردم حائز اهمیت است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (ع) استان، به اینکه ایران اسلامی و انقلاب ایران در حال تقویت است اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در حوزه های مختلف موفق عمل کرده است.

وی، با اشاره به اینکه ما توانسته ایم ارتش فرا ملی را تشکیل بدهیم، ادامه داد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای دفاع از اسلام تشکیل ارتش فرا ملی بوده که در کل دنیا از اسلام دفاع خواهد کرد.

طهماسبی، با بیان اینکه کارفرمایان و کار آفرینان افسران جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: متولیان ومدافعان انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، درمانی، ساخت مسکن، دفاعی و…. در حال فعالیت هستند.

این مسئول در استان، ادامه داد: در حوزه صنعت بالغ بر یک هزار واحد تولیدی پایش شده است.

وی، با اشاره به اینکه دشمن در حال طراحی نقشه برای ایران اسلامی است، اضافه کرد: صنعتگران و کارفرمایان نقش مهمی در چرخه اقتصادی و صنعتی استان دارند.

در پایان این مراسم غلامعباس درفشی، از شرکت مینو، محمد شهیدی از پدیده شیمی قرن، محمد اسماعیل ملکیان از شرکت سرنگ زنجان، علی آقاجانلو مدیریت شرکت فرآیند رشد، سپیده تقوی از شرکت نیلگون نگار و اسمخانی بعنوان مدیر کارگاه فرش دستبافت زنجان بعنوان ۵نفر برگزیده ، کار آفرین و کارفرمای نمونه استانی تجلیل شدند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.