تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 0:44
73 بازدید
کد خبر : 207980

رسیدگی به مشکلات صنفی کارگران شفتی در اولویت باشد

رسیدگی به مشکلات صنفی کارگران شفتی در اولویت باشد

به گزارش ایلنا از شفت، علی فیض بخش امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان شفت، اظهار کرد: ایجاد ارتباط و تعامل چند جانبه با کارگران و کم کردن از حجم مشکلات این صنف ضرورت دارد. معاون فرماندار شفت با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات صنفی کارگران در اولویت باشد، اضافه کرد: یکی از هدف‌های مهم کمیسیون کارگری

رسیدگی به مشکلات صنفی کارگران شفتی در اولویت باشد

به گزارش ایلنا از شفت، علی فیض بخش امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان شفت، اظهار کرد: ایجاد ارتباط و تعامل چند جانبه با کارگران و کم کردن از حجم مشکلات این صنف ضرورت دارد.

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات صنفی کارگران در اولویت باشد، اضافه کرد: یکی از هدف‌های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش‌های احتمالی است.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و تأکید بر همکاری و هماهنگی تمامی واحدها در جهت رفع موانع تولید، گفت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

معاون فرماندار شفت تصریح کرد: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری از اهداف مهم تشکیل کمیسیون کارگری است و در این راستا باید منافع دو قشر کارگر و کارفرما تأمین شود.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.