سونی با استفاده از عضله سخت افزاری خود، تجارت تولید مجازی را دو چندان می کند

به گزارش به روز نیوز و به نقل از رویترز توکیو، ۲۹ سپتامبر (رویترز) – یکی از مدیران شرکت گفت که با استفاده از قدرت فناوری شرکت سرگرمی ژاپنی، گروه سونی (۶۷۵۸.T) تمرکز خود را بر تجارت تولید مجازی که در آن شاهد رشد بینظیر بازار است، افزایش میدهد. این تجارت که امکانات تولید مجازی
به گزارش به روز نیوز و به نقل از رویترز توکیو، ۲۹ سپتامبر (رویترز) – یکی از مدیران شرکت گفت که با استفاده از قدرت فناوری شرکت سرگرمی ژاپنی، گروه سونی (۶۷۵۸.T) تمرکز خود را بر تجارت تولید مجازی که در آن شاهد رشد بینظیر بازار است، افزایش میدهد.
این تجارت که امکانات تولید مجازی را به فیلمسازان و پخشکنندگان ارائه میکند، شامل استفاده از دیواری از پانلهای دیود ساطع نور (LED) است که تصاویری را نمایش میدهد – منظره علمی تخیلی یا منظره شهری مرکز شهر – که در هنگام فیلمبرداری در صحنه ادغام میشوند.
یک جایگزین برای صفحه نمایش سبز، که در آن جلوه های دیجیتال در مراحل بعدی اضافه می شود، مزایای این سیستم شامل انعکاس واقعی تر ایجاد شده توسط نور از پانل ها و غوطه وری بیشتر برای بازیگران در صحنه است.
سونی برتری خود را از قدرت این شرکت در سختافزار میداند – این شرکت همه چیز را از حسگرهای تصویر برای دوربینها گرفته تا دیوارهای ویدئویی LED فوقالعاده میسازد – و تخصص فیلمسازی به عنوان بازیگر اصلی در هالیوود.
یاسوهارو نومورا، رئیس تولید مجازی سونی در مصاحبه ای گفت: «به این دلیل است که ما سخت افزاری را داریم که می توانیم در دنیای مجازی بازآفرینی کنیم.
در دهههای اخیر سونی خطوط سخت الکترونیکی را کنار گذاشته تا بر روی بازیها، فیلمها و موسیقی تمرکز کند، اما همچنان سختافزارهایی مانند دوربین فیلمبرداری میسازد. این شرکت یک سرمایه گذار در Epic Games است که از موتور Unreal آن برای تولید محیط های دیجیتال استفاده می شود.
سونی میگوید کسبوکار تولید مجازیاش سالانه حدود ۳۵ درصد رشد میکند که سریعتر از کل بازار است، و انتظار میرود بخش فزایندهای از فروش از طریق خدمات حاصل شود.
این شرکت در حال عرضه پنلها و دوربینهای بهتر و گزینههای خدماتی است و در عین حال «عکسبرداری حجمی» را نیز ارائه میکند، جایی که اجراها از زوایای مختلف برای مشاهده در واقعیت مجازی فیلمبرداری میشوند.
فناوری تولید مجازی پس از استفاده از آن در نمایش علمی-تخیلی “The Mandalorian” از والت دیزنی (DIS.N) که از شرکت جلوه های بصری داخلی Industrial Light & Magic استفاده می کرد، مورد توجه قرار گرفت.
کوتا ازاوا، تحلیلگر سیتی گروپ می گوید: «بازار هنوز در مراحل ابتدایی خود است، بنابراین فرصتی برای سونی برای گسترش وجود دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰