تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 20:28
52 بازدید
کد خبر : 208118

ضرورت همکاری سمن‌های قزوین در حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی

ضرورت همکاری سمن‌های قزوین در حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی

به گزارش ایلنا، محمدخورشیدی در آیین افتتاح مرکز نگهداری کودکان آسیب دیده اجتماعی ۳ تا ۶ سال گفت: نقش دستگاه‌های اجرایی به عنوان تسهیل‌گر و نقش موسسات و مجموعه‌های مردمی به عنوان بازوهای توانمند اجرایی دارای اهمیت است. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با بیان اینکه بهزیستی از چندین جهت وظایف و

ضرورت همکاری سمن‌های قزوین در حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی

به گزارش ایلنا، محمدخورشیدی در آیین افتتاح مرکز نگهداری کودکان آسیب دیده اجتماعی ۳ تا ۶ سال گفت: نقش دستگاه‌های اجرایی به عنوان تسهیل‌گر و نقش موسسات و مجموعه‌های مردمی به عنوان بازوهای توانمند اجرایی دارای اهمیت است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با بیان اینکه بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را عهده‌دار است، افزود: بهزیستی از سویی مسئولیت تامین رفاه معلولان جامعه و از سوی دیگر وظیفه سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم و آسیب دیده اجتماعی جامعه را بر عهده دارد که هر ۲ مورد بسیار مهم و حیاتی ارزیابی می‌شود.

در این مراسم مدیریت این مرکز که تا پیش از این توسط اداره کل بهزیستی اداره می‌شد به یکی از موسسات مردمی که سابقه موفق فعالیت در این حوزه را دارد، واگذار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.