تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:05
115 بازدید
کد خبر : 208160

قیمت سهام Planisware در بزرگترین عرضه اولیه سهام Euronext در دو سال اخیر ۱۶ یورو است

قیمت سهام Planisware در بزرگترین عرضه اولیه سهام Euronext در دو سال اخیر ۱۶ یورو است

به گزارش به روز نیوز و به نقل از رویترز ۱۱ اکتبر (رویترز) – شرکت نرم افزاری فرانسوی Planisware هر سهام خود را ۱۶ یورو (۱۶.۹۷ دلار) برای عرضه اولیه عمومی خود که هفته گذشته اعلام شد، قیمت گذاری کرده است، یک کتاب راندر روز چهارشنبه گفت که آن را به بزرگترین عرضه اولیه سهام

The Euronext stock exchange is pictured at the La Defense business district in Paris

به گزارش به روز نیوز و به نقل از رویترز ۱۱ اکتبر (رویترز) – شرکت نرم افزاری فرانسوی Planisware هر سهام خود را ۱۶ یورو (۱۶.۹۷ دلار) برای عرضه اولیه عمومی خود که هفته گذشته اعلام شد، قیمت گذاری کرده است، یک کتاب راندر روز چهارشنبه گفت که آن را به بزرگترین عرضه اولیه سهام یورونکست پاریس در دو سال اخیر تبدیل کرده است.

کتاب راندر گفت: این کتاب‌ها در اندازه کامل اشتراک بیش از حد دارند، از جمله گزینه greenshoe، و در ساعت ۱۳۰۰ CET (1100 GMT) در روز چهارشنبه بسته می‌شوند.

این شرکت بلافاصله برای تایید قیمت در دسترس نبود.

IPO با هدف “تقویت موقعیت Planisware در سراسر بازارهای استراتژیک از طریق افزایش دید بازار و آگاهی از نام تجاری” است. این گروه هفته گذشته در بیانیه ای گفت.

این گروه قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد بین ۱.۱۱ میلیارد یورو (۱.۱۷ میلیارد دلار) تا ۱.۲۵ میلیارد یورو ارزش گذاری کند، با براکت قیمتی ۱۶ تا ۱۸ یورو برای هر سهم.

قرار است سهام این شرکت در تاریخ ۱۶ اکتبر در یورونکست پاریس آغاز شود.

Planisware ابزارهای مدیریت پورتفولیو پروژه را در اختیار طیف وسیعی از صنایع قرار می دهد. از جمله مشتریان آن می توان به سوسیته جنرال، ایرباس، فیلیپس، فورد و فایزر اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.