تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 21:21
56 بازدید
کد خبر : 207987

نگاه به فضاهای تبلیغاتی نباید یک سویه و محدود به شهر باشد

نگاه به فضاهای تبلیغاتی نباید یک سویه و محدود به شهر باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا منجم عصر امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: انتظار داریم تعاملات ما با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر باشد، مسائلی که در حوزه تبلیغات شهری وجود دارد با تعامل قابلیت حل شدن دارند. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین عنوان کرد: نگاه به

نگاه به فضاهای تبلیغاتی نباید یک سویه و محدود به شهر باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا منجم عصر امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: انتظار داریم تعاملات ما با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر باشد، مسائلی که در حوزه تبلیغات شهری وجود دارد با تعامل قابلیت حل شدن دارند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین عنوان کرد: نگاه به فضای تبلیغاتی خاص و یک سویه است اما باید دید که در سایر محیط‌های تبلیغاتی چه اتفاقی افتاده است.

وی ادامه داد: ما نگاه را به شهر محدود کردیم، باید ویترین مغازه‌ها را نگاه کنیم که چه وضعیتی دارند و آیا با شأن شهر همخوانی دارند.

این مسئول بیان کرد: در سازمان زیباسازی در یک سال و نیم گذشته حتی یک مورد نداشتیم که درخواست فضای تبلیغاتی شده باشد اما در اختیار ارگان‌ها، هیأت‌ها و مساجد نگذاشته باشیم و کمک می‌کنیم و اگر نیاز باشد برای مواردی از تمام شهر استفاده می‌کنیم.

منجم اظهار کرد: تعدد مناسبت‌ها برای فضاسازی شهری بسیار زیاد است و سازمان زیبا سازی بار آن‌ها را به عهده دارد و با وجود هزینه‌های بالایی که داریم شب عید بیش از ۸۰ درصد فضاسازی از محل درآمدها و ۲۰ درصد از محل اعتبارات شهرداری بود.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.