تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:04
267 بازدید
کد خبر : 207957

کشف ۴۰ کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس قزوین

کشف ۴۰ کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و یزد با کشف ۴۰ کیلو و ۵۱۱ گرم تریاک جاساز شده در خودروی سواری اچ سی کراس خبر داد.   سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از فعالیت یکی از قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان قزوین از عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و یزد با کشف ۴۰ کیلو و ۵۱۱ گرم تریاک جاساز شده در خودروی سواری اچ سی کراس خبر داد.

کشف 40 کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس قزوین

  سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در استان یزد و قصد وی برای انتقال محموله سنگین مواد مخدر به استان‌های همجوار اطلاع پیدا کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پس از کسب اطمینان لازم و شناسایی دقیق از محل اختفا متهم، مراتب را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اطلاع رسانی کرده و اکیپ‌های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متهم در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی اچ سی کراس متهم، مواد مخدر تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.