تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:31
132 بازدید
کد خبر : 208171

اگر با هر آیفون قدیمی معامله کنید، ورایزون به شما آیفون ۱۵ پرو رایگان می دهد

اگر با هر آیفون قدیمی معامله کنید، ورایزون به شما آیفون ۱۵ پرو رایگان می دهد

به گزارش به روز نیوز و به نقل از گسمارنا اگر می‌خواهید یک آیفون ۱۵ پرو کاملاً جدید را به صورت رایگان تهیه کنید و اهمیتی ندارید که Verizon را به عنوان اپراتور خود داشته باشید، حالا چه باور کنید چه نه، دستیابی به این یک شاهکار بسیار آسان است. اپراتور مایل است در صورت

Verizon will give you a free iPhone 15 Pro if you trade in any older iPhone

به گزارش به روز نیوز و به نقل از گسمارنا اگر می‌خواهید یک آیفون ۱۵ پرو کاملاً جدید را به صورت رایگان تهیه کنید و اهمیتی ندارید که Verizon را به عنوان اپراتور خود داشته باشید، حالا چه باور کنید چه نه، دستیابی به این یک شاهکار بسیار آسان است. اپراتور مایل است در صورت معامله با آیفون قدیمی تر، اساساً یک آیفون ۱۵ پرو رایگان به شما بدهد.

همچنین باید مشتری جدیدی باشید یا یک خط در طرح Unlimited Ultimate اضافه کنید. تمام است، هیچ هشدار دیگری وجود ندارد – با هر آیفون قدیمی، در هر شرایطی، معامله کنید، و ۱۰۰۰ دلار تخفیف برای iPhone 15 Pro دریافت خواهید کرد و حدس بزنید که قیمت مدل پایه چقدر است؟ دقیقا همون.

اگر با هر آیفون قدیمی معامله کنید، ورایزون به شما آیفون ۱۵ پرو رایگان می دهد
معاملات خوب وجود دارد، معاملات عالی وجود دارد، و پس از آن چیزهایی مانند این وجود دارد که به نظر می رسد مقاومت در برابر آنها بسیار دشوار است. نمی توان گفت که سخاوت و سخاوت ورایزون تا چه زمانی دوام خواهد آورد، بنابراین اگر به آیفون ۱۵ پرو چشم دوخته اید، شاید اکنون زمان آن رسیده است که واقعاً یک آیفون ۱۵ پرو را خریداری کنید – به صورت رایگان، نه کمتر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.