تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:57
235 بازدید
کد خبر : 208168

Amazon Ads تولید تصویر با هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

Amazon Ads تولید تصویر با هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

  به گزارش reportaj.me و به نقل از searchengineland آمازون گفت ابزار مولد هوش مصنوعی به شما امکان می دهد پس زمینه یا صحنه های سبک زندگی را در اطراف تصاویر ساده محصول اضافه کنید که می تواند CTR را بهبود بخشد. تبلیغات منتخب آمازون اکنون می توانند تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را

 

به گزارش reportaj.me و به نقل از searchengineland آمازون گفت ابزار مولد هوش مصنوعی به شما امکان می دهد پس زمینه یا صحنه های سبک زندگی را در اطراف تصاویر ساده محصول اضافه کنید که می تواند CTR را بهبود بخشد.

تبلیغات منتخب آمازون اکنون می توانند تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنند.

 

اساساً، چیزی که این ابزار به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد، امکان افزودن پس زمینه یا مناظر به تصاویر ساده محصول است.

 

چرا ما اهمیت می دهیم. آمازون گفت ابزار آن می تواند به عملکرد بهتر تبلیغات منجر شود. به گفته این شرکت، محصولاتی که در یک “صحنه سبک زندگی” نشان داده می شوند، می توانند ۴۰٪ نرخ کلیک بیشتری دریافت کنند.

 

چگونه کار می کند. به کنسول تبلیغاتی آمازون بروید، محصول خود را انتخاب کنید، سپس روی Generate کلیک کنید. آمازون توضیح داد که آمازون با استفاده از هوش مصنوعی مولد، تصاویر مختلفی از سبک زندگی و موضوع برند را بر اساس جزئیات محصول در عرض چند ثانیه به شما نشان می دهد.

سپس می توانید تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را با استفاده از اعلان های متنی کوتاه سفارشی کنید یا آنها را با یک موضوع از پیش تنظیم شده “تقویت” کنید. این شرکت گفت که می توانید چندین نسخه را برای آزمایش و بهینه سازی عملکرد ذخیره کنید.

 

می توانید حداکثر پنج تصویر را در تبلیغات آمازون خود اضافه کنید. انتخاب چندین تصویر به طور خودکار یک نمایش اسلاید حلقه ای ایجاد می کند.

 

در دسترس بودن محدود تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در حال حاضر فقط برای تبلیغ کنندگان “منتخب” در دسترس است. اما آمازون گفت که در طول زمان در دسترس بودن را افزایش خواهد داد.

آنچه آمازون می گوید. به گفته آمازون، استفاده از ابزار تولید تصویر آسان است و نیازی به تخصص فنی ندارد.

 

  • این راه‌حل برای تبلیغ‌کنندگان در هر اندازه مفید است – به کسانی که قابلیت‌های داخلی یا پشتیبانی آژانس ندارند، می‌توانند به راحتی تصاویری با موضوع برند ایجاد کنند، در حالی که از مارک‌های بزرگ‌تر نیز پشتیبانی می‌کند، که دائماً به دنبال راه‌هایی برای کارآمدتر شدن هستند. توسعه خلاق،» این شرکت در اطلاعیه خود نوشت.

 

این مورد انتظار بود. مانند اکثر پلتفرم‌های تبلیغاتی، آمازون در تلاش است تا قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را اضافه کند. ما گزارش دادیم که آمازون در ماه مه بر روی ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید تصاویر برای تبلیغ کنندگان کار می کند. حالا بالاخره رسید، تقریباً شش ماه بعد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.